среда, 21 февраля 2018 г.


             Тренінг «Агресивність у підлітків»
            філія Васьковецький НВК
     Сьогодні найгостріше постає проблема агресивної поведінки у підлітковому віці, коли відбувається перехід до нового щабля розвитку особистості. У цей період часто можна помітити нічим не вмотивовані реакції підлітків на, здавалося б, незначні, але справедливі зауваження тих, хто їх оточує. Так, наприклад, на спокійне прохання вчительки підняти з підлоги папірці, які дівчинка розкидала біля парти, та раптом починає грубити, шпурляти на підлогу зошити, а потім вибігає з класу. Або на зауваження батька про те, що математичну задачу можна було б розв'язати набагато коротшим способом, син червоніє, починає хвилюватися, а потім кричить: "Вас просто вчили по-іншому, а тепер тільки так треба робити!" .Серед причин агресивності підлітків можна виділити як соціальні, що зумовлені соціальною напруженістю, психологічною неврівноваженістю всього суспільства, так і психологічні, що пов'язані з віковими психологічними особливостями підлітка, характером міжособистісних взаємовідносин.
Криза соціальної системи, зростання екологічної та економічної нестабільності, зміни у політичній ситуації - все це відбилося на свідомості, почуттях та поведінці дітей, підлітків, молоді. Відзначається також , що загалом у дітей зросла асоціальна спрямованість, вони стали більш агресивними, вразливими, швидко виходячи із стану рівноваги. Значно зросла кількість психічних захворювань, безпосередньо пов'язаних із соціальними умовами. В окремих дітей розвиваються хибні якості: жорстокість, брехливість, лють; у значної частини підлітків порушуються ціннісні орієнтації. Можна сказати, діти відтворюють у своєму характері всі ненормальності сучасності суспільства.
     Тому в школі 30.01.2018 року було проведено психологом тренінг «Агресивність у підлітків».
     Метою заходу було:
.       формування навичок неагресивного спілкування;
·        допомога в адекватному оцінюванні самого себе;
·        можливість отримання досвіду рефлексії та самоаналізу.
·        знімання негативних установок щодо оточення;
·        формування навичок позитивного спілкування, емпатії та чуттєвого сприйняття;
·        формування толерантності.
Завдання тренінгу було:
1.      Формування в учнів навичок самоконтролю.
2.      Формування адекватної самооцінки.
3.      Знімання негативних установок щодо оточення.
4.      Формування толерантності.
5.      Формування емпатії.
6.      Розвиток почуття гумору, фантазії.
7.      Формування навичок позитивного спілкування.
8.      Розвиток творчого мислення.
9.      Розвиток спостережливості.

10. Формування чуттєвого сприйняття.

Комментариев нет:

Отправить комментарий